İşletmenize gelen ve gelecek İstek & Şikayetleri yönetmek ve onları kayıt altına almak günümüz dijital dünyasında önemli. Metisbot bunu sizin yerinize yapıyor
İşletmenize gelen ve gelecek İstek & Şikayetleri yönetmek ve onları kayıt altına almak günümüz dijital dünyasında önemli. Metisbot bunu sizin yerinize yapıyor
Müşterilerden geri bildirim toplamak ve onları etkileşimde tutmak, iş hedeflerinize ulaşmak için çok önemlidir. Metisbot İstek & Şikayet ile müşterileriniz ile gerçek zamanlı olarak etkileşim kurmasını sağlar. Müşterilerin bir marka veya kurum ile ilgili şikayetlerini ve/veya isteklerini iletmek için telefon başında beklemek veya destek ekibinden e-posta yoluyla yanıt almak için günlerce beklemek zorunda kalmadan Metisbot İstek & Şikayet uygulaması üzerinden ışık hızında iletişime geçebilir, Metisbot ta bu iletişimi gerekli yerlere ışık hızında iletebilir.
Günümüzde, modern işletmeler artan bir şekilde müşteri odaklı olmakta ve bunun bir sonucu olarak da karlı müşterileri ile uzun vadeli müşteri ilişkileri kurmak için çabalamaktadırlar. Bu nedenle de tüketici davranışlarını öğrenmek; etkili müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine yönelik etkili iş stratejileri ve taktikleri geliştirmek kritik öneme sahiptir.
Hizmet sektöründe müşteri şikâyetlerinin ele alınma stratejileri, müşteri ilişkileri yönetimi açısından önemli bir kavramdır. İşletmeler, müşteri şikâyetlerinin ele alınmasında, müşterilerinin gözündeki güvenilirliğini tekrar kazanmak için hizmet hatalarından öğrendikleri ve çözmek için kullandıkları stratejilere başvurmaktadır (Filip, 2013). Ayrıca şikâyet verileri, kalite yönetimi çalışmalarında anahtar role sahiptir. Çünkü bu veriler, hizmet hataları ve tasarımları ile problemlerin düzeltilmesinde kullanılmakta ve işlerin ilk seferde doğru yapılması performansını da artırmaktadır.